Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Oturen vänder..

Kategori: Allmänt

Halloj. 
2019 började ju inte som ett bra år.. 
Men nu äntligen har allt tagit en annan vändning.
Jag började skolan igen förra veckan.
I fredags när jag var där så fick jag info om att jag får hoppa till termin 2😍😍 vart ju en lite skräckblandad förtjusning. Så vecka 6 ska jag ut på praktik och vara på praktik i 4 veckor. Enligt lärarna så är nog mina studier klara redan till jul🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 

Och om 13 dagar får vi nycklarna till nya bostaden... behöver jag säga att jag längtar?? 
Ska bli så sköönt att slippa alla dessa trappor.

Idag har vi packat och rensat förfullt. Tror vi fått ihop 5säckar idag som ska kastas. Sist vi rensade vinden vart de 2. Skulle tippa på minst lika mycket till som ska kastas i morgon. 
Fattar inte att man sparar på så mycket onödigt..

Näe nu ska jag duscha Lizzy.

Puss😘😘

(null)

Kommentera inlägget här: