Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

2022 är redan de sämsta året i mitt liv

Kategori: Allmänt

Hej…. 
Vet inte vad jag ska säga… mitt hjärta går sönder😭 
Natten till igår gick min älskade mamma bort, den enda person jag någonsin kunnat prata med…. 
Hur klarar man sig igenom sånthär? 
Jag vet att jag inte är ensam, detta är minst lika jobbigt för mina syskon, och pappa… är nog värst för pappa, pappa som är van att hon varje kväll går och lägger sig i sängen med honom, den han äter sin mat tillsammans med…. 
Dehär är det värsta jag vart med om. Gör ont i hela kroppen. 

Henry hade tid för vaccination igår, tänkte boka om det, men kände att inget blir bättre för att jag skjuter upp det, jag kommer må lika dåligt ändå, så jag tog mig dit iaf och hem. 

Min kära man kom hem från jobbet såfort han fick veta att hon gått bort.. livet är så jävla orättvist. Henry fick aldrig lära känna sin mormor…. Men jag vet att hon han gjort det, så skulle han älskar henne…. 

Ska åka till Pappa på Fredag…. Ärligt talat så känns det skitjobbigt att åka dit och veta att hon inte är där…  se alla hennes saker och veta att hon inte kommer komma tillbaka… 

Jävla skit😭😭😂  (null)




Kommentera inlägget här: